The Community 4 ALL Tuners

Honda Crx ED9 1.6i 16V >>> 136PK

Deel

Fernie
    NCD Pilot F1

Aantal berichten : 120
    Registration date : 01-11-08

Honda Crx ED9 1.6i 16V >>> 136PK

Bericht  Fernie op do jul 16, 2009 12:20 pm

Ik verkoop mijn honda Crx Breedbouw, hem is wel nog nie klaar, er is wel nog werk aan, de breedbouw hangt aan de wagen, en aan de 1e Kant staat hem in grondlaag.
    De wagen staat al bijna 3 jaar stil, alles is vernieuwd in de tijd, de wagen heeft nu 114.000 km, maar wegens tijdgebrek kan ik dit project niet meer afwerken, en met heel veel spijt in het hart moet ik deze wagen verkopen..
    Ik heb nog een remus uitlaat liggen, plus een splinternieuwe met uitlaatcollector.
    Een nieuw schuifdak heb ik liggen, bijna allemaal originele stukken, nog niet gemonteerd..
    Het is een wagen voor een fanatiekeling. Maar het is een mooi projectje Smile
    Een paar sets achterlampen, originele voorlichten, angel eyes, enz...
    Ik heb nog veel originele stukken liggen en opzetstukken die allemaal met de wagen worden weggedaan.
    Distributieriem is vervangen, alles aan de motor, filters enz.. echt alles.
    De wagen reed Perfect, nu start die ook nog altijd direct.
    Eventuele bieders mogen altijd mailen.
    Is ook ruilbaar tegen een moto
    ma liefst een aprillia of Yamaha dan.

Model: CRX
    Type: 1.6i VTEC 16v
    Maand / Jaar: 11/1991
    Kleur:
    Carrosserie: Sport-Coupé
    Brandstoftype: Loodvrije Benzine
    Vermogen (PK): 136
    Kilometerstand: 114.000
    Aantal cylinders: 4
    Aantal versnellingen: 5
    Aantal zitplaatsen: 4
    Aantal deuren: 3

Kapaza URL : http://www.kapaza.be/Autos/Honda/18255280/Honda_CRX_1_6i_16v.html
    2de hands URL : http://www.2dehands.be/aangeboden-honda-crx-1-6i-vtec-60206801.html?ses=WMdOmiNc6aHvvYG

Laatst aangepast door VJke op di jul 21, 2009 1:00 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : Mensen die interesse hebben in deze wagen fernie PMMEN!)

Het is nu wo dec 13, 2017 8:09 am