The Community 4 ALL Tuners

Black Husky - VW Golf IV - met de flikken naar de keuring moeten gaan :'(

Deel
    VW'tje
    NCD Pilot F1

Man Aantal berichten : 161
    Leeftijd : 32
    Registration date : 24-12-08

Re: Black Husky - VW Golf IV - met de flikken naar de keuring moeten gaan :'(

Bericht  VW'tje op do apr 09, 2009 12:04 am

beest da je bezig bent mag je de mijne ook doen Razz hihi

grtz
    olivier
    Black Husky
    NCD Pilot F1

Man Aantal berichten : 144
    Registration date : 05-01-09

Bericht  Black Husky op do apr 09, 2009 9:51 pm

jama as da hier zo doorgaat, gaank nekeer gaan geld inzamelen ze :d :p

weer een extra verdienste waarbij ik een deel aan de staat ga moeten afgeven dan :d :d :d :p

kweetnie da iedereen da zo tegenop ziet, om die velgen te kuisen enzo, is toch plezantste van de meeting, de wagen kuisen :d
    VW'tje
    NCD Pilot F1

Bericht  VW'tje op vr apr 10, 2009 12:45 am

das een feit, de wagen kuisen is het grootste werk voor te bekeken worden Wink Smile

grtz
    Olivier
    Black Husky
    NCD Pilot F1

Bericht  Black Husky op vr apr 10, 2009 12:50 am

en ikzelf heb meer plezier, ask 3u men wagen kuis, dan dak ne ganse namiddag in een stoelke achter menne auto moet zitten ze :s
    Black Husky
    NCD Pilot F1

Bericht  Black Husky op wo apr 22, 2009 3:27 pm

bon, zaterdag voor race wars hebk een foutje extra gezien op dolfke affraid affraid affraid

hebben we verleden zaterdag nar kameraad gebeld om te zien wanneer hem tijd heeft Very Happy Very Happy Very Happy

dusja hebben we besloten in augustus, en ten laatste september gaat dolfke dus binnen :d
    de grote werken gaan gemaakt worden! en hopelijk gaat hem schoon worden dan :d

dus besluit is, van de week verf besteld, en hopelijk tegen september dak die gekregen heb Very Happy
    en dolfke gaat dus nie veel meer gezien worden dit jaar
    VW'tje
    NCD Pilot F1

Bericht  VW'tje op wo apr 22, 2009 4:00 pm

Black Husky schreef:bon, zaterdag voor race wars hebk een foutje extra gezien op dolfke affraid affraid affraid

hebben we verleden zaterdag nar kameraad gebeld om te zien wanneer hem tijd heeft Very Happy Very Happy Very Happy

dusja hebben we besloten in augustus, en ten laatste september gaat dolfke dus binnen :d
    de grote werken gaan gemaakt worden! en hopelijk gaat hem schoon worden dan :d

dus besluit is, van de week verf besteld, en hopelijk tegen september dak die gekregen heb Very Happy
    en dolfke gaat dus nie veel meer gezien worden dit jaar

Allè how goeie vooruitzichten, ben echt benieuwd welk kleur je ga nemen. Very Happy

veel succes Wink

grtz
    olivier
    Black Husky
    NCD Pilot F1

Bericht  Black Husky op wo apr 22, 2009 8:35 pm

ik denk da er nog een paar zen da benieuwd zen naar de kleur!

en ik moet zelf nog zien wa voor iets die kleur is, want heb van die kleur nog gene enkele wagen zien rijden :s
    dus zal even grote verassing voor mij als voor u zijn denk ik :d
    Black Husky
    NCD Pilot F1

Bericht  Black Husky op wo apr 29, 2009 4:39 pm

allez, heb weeral goei nieuws gehad vandaag!
    door de flikken aan kant gezet geweest en heb ze naar keuring moeten volgen met tot gevolg een inbeslagname van men keuring!
    zaterdag magk hem trug in jeepmodus zetten en men originele zetels zetten en trug volledig naar keuring gaan!
    en da gewoon omdak te laag tegen de grond lig, en ask dan vroeg vowa ik aan de kant moest hadden ze als antwoord van, jah ne uitgebouwde wage zoals den uwe kunnen we rapper pakken op iets dan iemand anders!

ma ik zeg u nu al, ask groene kaart met beperkte geldigheid krijg, blijfk ermee rondrijden tot wanneer ik effectief moet truggaan naar keuring!!! en rij ik dan zonder keuring rond!

grtz
    Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
    vjke
    New Cardesigns Admin

Vrouw Aantal berichten : 628
    Leeftijd : 33
    Registration date : 01-11-08

Bericht  vjke op wo apr 29, 2009 9:22 pm

Black Husky schreef:allez, heb weeral goei nieuws gehad vandaag!
    door de flikken aan kant gezet geweest en heb ze naar keuring moeten volgen met tot gevolg een inbeslagname van men keuring!
    zaterdag magk hem trug in jeepmodus zetten en men originele zetels zetten en trug volledig naar keuring gaan!
    en da gewoon omdak te laag tegen de grond lig, en ask dan vroeg vowa ik aan de kant moest hadden ze als antwoord van, jah ne uitgebouwde wage zoals den uwe kunnen we rapper pakken op iets dan iemand anders!

ma ik zeg u nu al, ask groene kaart met beperkte geldigheid krijg, blijfk ermee rondrijden tot wanneer ik effectief moet truggaan naar keuring!!! en rij ik dan zonder keuring rond!

grtz
    Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

I know how you feel Wink ma tzal er wel doorgeraken Wink

grts vjke
    Black Husky
    NCD Pilot F1

Bericht  Black Husky op wo apr 29, 2009 9:34 pm

de zin om te stoppen met tuning is groter en groter aant worden!
    echt smerig hoe sommigen vetzakken van een flikken doen ze!
    ok ik weet da ik te laag lig met mijn wagen, maar ik doen der niemand kwaad mee, maar toch moesten ze mij aan kant zetten :s
    ochja, kzit vol me woede enzo, en da moetk nog nekeer kunnen uiten
    vjke
    New Cardesigns Admin

Bericht  vjke op wo apr 29, 2009 10:53 pm

Black Husky schreef:de zin om te stoppen met tuning is groter en groter aant worden!
    echt smerig hoe sommigen vetzakken van een flikken doen ze!
    ok ik weet da ik te laag lig met mijn wagen, maar ik doen der niemand kwaad mee, maar toch moesten ze mij aan kant zetten :s
    ochja, kzit vol me woede enzo, en da moetk nog nekeer kunnen uiten

ik kan dat zeker goed geloven heb zelf ook al twee keer op politiebevel naar de keuring gemoeten vroeger, maar weet je, de eerste momenten dacht ik ook ik stop ermee, maar dan slaan die kriebels toch weer toe om die flikken niet hun zin te geven want elke wagen die er minder opgezet rijd daar wrijven zij van in hun handen

laat het effe bezinken Wink tkomt wel goed Wink

grts vjke
    wittje
    NCD Pilot F1

Man Aantal berichten : 113
    Leeftijd : 35
    Registration date : 17-12-08

Bericht  wittje op za mei 02, 2009 1:37 pm

ja die flikken als je ze nodig hebben zijn ze er nie
    ma als je ze nie nodig sta ze daar de klootzakken
    gewoon nie opgeven en gun zijn nie geven da is nie hoe want ze en da juist zo gerne ze zoe beter en keer ander mensen tegne houden doe nie getunde zijn want er zitten vele in die nog slechter zijn dan ons wi verzorgen ons wagen het zijn onze babys voor ons ma da zie ze nie de klootzakken
    ik zoe zeggen nie opgeven een door gaan er mee met tunning
    grtz wittje
    Black Husky
    NCD Pilot F1

Bericht  Black Husky op za mei 02, 2009 2:10 pm

mjah, maar de goesting om nog verder te doen is enorm ver weg ze!
    maar morgen gaank hem binnen brengen bij ne kameraad (en carrosier) worden laatste aanpassingen gedaan eraan voor dit seizoen, omhoog gedraaid, gaank woensdag ten laatste naar keuring, en word hem trug plat op de grond gelegd, en nog lager as vorige keer!
    want kvond da hem nog te hoog stond, en dan heeft hem mss ineens zen nieuw stuur ook!

alleen vraagk me af zouden ze mij da geven een leeg montageattest, want tis door da papier da ik gekloot zen, en dan gaank da papier nekeer vervalsen hé
    White_Pride
    NCD Pilot F1

Man Aantal berichten : 290
    Leeftijd : 29
    Registration date : 05-12-08

Bericht  White_Pride op di mei 05, 2009 8:47 pm

get geeen goesting maar ge doe toch vooors ?
    alé vent beslist Very Happy

ik zoen voorsdoein me zuknen pracht karj ! Wink
    Black Husky
    NCD Pilot F1

Bericht  Black Husky op wo mei 06, 2009 12:29 am

mjah, tis soms moeilijk ze!
    de ene moment verlang ik om nog nekeer op meeting te staan, ma elke keer dak hem zien en zen fouten zien wordk er moedeloos van, zondag vertrekt de kameraad naar amerika, en dan word de verf besteld en over een maand krijgk de nieuwe verf :d :p

enja nu begin ik me ook af te vragen ask nie men origineel zetels ook int leder zou zetten, ipv altijd die kuipzetels!!!
    vjke
    New Cardesigns Admin

Bericht  vjke op wo mei 06, 2009 10:06 am

Black Husky schreef:mjah, maar de goesting om nog verder te doen is enorm ver weg ze!
    maar morgen gaank hem binnen brengen bij ne kameraad (en carrosier) worden laatste aanpassingen gedaan eraan voor dit seizoen, omhoog gedraaid, gaank woensdag ten laatste naar keuring, en word hem trug plat op de grond gelegd, en nog lager as vorige keer!
    want kvond da hem nog te hoog stond, en dan heeft hem mss ineens zen nieuw stuur ook!

alleen vraagk me af zouden ze mij da geven een leeg montageattest, want tis door da papier da ik gekloot zen, en dan gaank da papier nekeer vervalsen hé

normaal gezien kan da geen probleem zijn om een leeg montageattest te geven... moest het toch zijn da ze ni willen laat wat weten, wij kunnen daar wel voor zorgen voor je Wink

grts vjke
    Black Husky
    NCD Pilot F1

Bericht  Black Husky op wo mei 06, 2009 9:52 pm

ahja ok, is goed om te weten, want op men golf 3 ga ik verlaging zelf steken, maar moet dan nog iemand vinden om da montageattest in te vullen!
    vandaag dan naar de keuring geweest, en heb groen kaart gehad, en blanco goedgekeurd!

maar ondertussen weer extra slecht nieuws gehad, nu ligt men oma int ziekenhuis, heb die moeten naar spoed brengen dusja, nog nie zeker dat ik zaterdag in tielt ga zijn
    vjke
    New Cardesigns Admin

Bericht  vjke op do mei 07, 2009 9:38 pm

Black Husky schreef:ahja ok, is goed om te weten, want op men golf 3 ga ik verlaging zelf steken, maar moet dan nog iemand vinden om da montageattest in te vullen!
    vandaag dan naar de keuring geweest, en heb groen kaart gehad, en blanco goedgekeurd!

maar ondertussen weer extra slecht nieuws gehad, nu ligt men oma int ziekenhuis, heb die moeten naar spoed brengen dusja, nog nie zeker dat ik zaterdag in tielt ga zijn

veel sterkte in verband met je oma he maatje Wink if you need a talk! Wink

grts vjke
    Black Husky
    NCD Pilot F1

Bericht  Black Husky op do mei 07, 2009 10:13 pm

VJke schreef:
    Black Husky schreef:ahja ok, is goed om te weten, want op men golf 3 ga ik verlaging zelf steken, maar moet dan nog iemand vinden om da montageattest in te vullen!

veel sterkte in verband met je oma he maatje Wink if you need a talk! Wink

grts vjke

mercikes vjke

ondertussen hebben ze testen gedaan (ookal ligt ze van gisterenochtend 11u op spoed) en ze denken da ze een soort van epilepsie heeft da op haar spraakzin raakt!
    met medicatie moet da lukken, ma telkens ze een aanval krijgt ist precies alsof ze dement is en alzheimer heeft!
    hopelijk ligt ze morgen in een kamer en weten we nog meer :s
    wittje
    NCD Pilot F1

Man Aantal berichten : 113
    Leeftijd : 35
    Registration date : 17-12-08

Bericht  wittje op vr mei 08, 2009 4:38 pm

ik hoop da je hoe nieuws krijgte en da je nie veel moe zorgen maken er van
    sterkte alvaste ee
    en we duimen met ze alleen er voor
    grtz wittje
    Black Husky
    NCD Pilot F1

Bericht  Black Husky op vr mei 08, 2009 10:32 pm

mercikes allemaal voor het medeleven!
    het is dus weldegelijk epilepsie dat ze heeft en een trombose erbij gehad (klontje bloed naar de hersenen gegaan)
    ze ligt op een kamer van gisterenavond en ze is trug helemaal in orde, het spreken gaat trug, en ze heeft vandaag op die paar uur dak erbij was geen aanvalleke gehad, dus das al goed teken :d
    dus morgen zenk naar tielt
    Black Husky
    NCD Pilot F1

Bericht  Black Husky op di mei 12, 2009 10:07 pm

voila hier ne foto van de daily car (in sjinkmodus) en dolfke!!!

binnenkort is het zicht van de daily wel anders ze

By black_husky

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu di nov 21, 2017 6:29 pm